vrijdag 22 februari 2013

NRC reaguurders pikken de propaganda niet

En dat lijkt me goed nieuws voor 'goed volk'. Het betreft de comments onder een fotoreportage van de Servische fotograaf Goran Tomasevic (Reuters) die een maandje meeliep met het FSA, het zogenaamde Syrische vrije leger. Het kan goed zijn dat de reaguurders in deze geen lezers zijn, dat kan ik niet zien.


Er stonden 6 comments op het moment dat ik het bekeek en er was er niet één positief over:

-verder vraag ik mij af of de mensen er in dat land iets mee op zullen schieten als tzt dit zooitje ongeregeld aan de macht is

 -De Westerse reguliere pers doet wanhopige pogingen de anti-Syrische guerrilla in een gunstig daglicht te plaatsten

 -Voor de rest zijn de bijschriften nogal knullig geschreven.

 - Tjonge NRC aub behoud ons van dit propagandamateriaal.

-Van dat vrije Syrische leger valt ook niks te verwachten.

-Laat ons hopen dat het reguliere Syrische leger snel korte metten maakt met dat zooitje ongeschoren fanatiekelingen.

NRC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten