woensdag 12 december 2012

Cycling Trynwalden, Alpe d'HuZes


Er komen ergens cartoons te staan zoals u hieronder kunt lezen, en ook dit gaat een vast plekje krijgen ergens. Ik heb dus wat herindelingswerkzaamheden voor de boeg, en zoals gezegd komt mijn blog-activiteit bij vlagen. Ik ga dus niet beloven wanneer dit gebeurt, maar voorlopig staat mijn wielrennende vriend bovenaan met zijn actie.
Hier de link naar zijn Alpe d'HuZes site
http://cyclingtrynwalden.nl/

Binnen een paar dagen en met nog weinig publiciteit is er al 9000 euro opgehaald. Elke ziekte of aandoening is natuurlijk een vervelende. Zo heb ik, mwah, lama. Zo is mijn pa overleden aan kanker, 27 jaar geleden. Galblaas. Ik was nog jong en besefte eigenlijk nauwelijks wat dat inhield. Ik was net het huis uit (en daar was het niet altijd een pretje geweest) en net op dat moment openbaarde de grote stad-mensenwereld zich aan me. Ik had wel wat anders aan mijn hoofd ook.

Het heeft jaren geduurd voor het gemis ten volle tot me doordrong. Dat ik nooit meer met hem kon praten. Dat ik te laat was om het meest simpele in de wereld te zeggen; Ik hou van je !

Enneh, VD, ik weet dat je soms langs mijn blog wandelt en mijn tweets leest. Dat is toch absurd dat zo'n sms-boer 70 cent in zijn zak steekt. Ik meen me te herinneren dat jij daar wel eens wat aan kon doen. Als één van de weinigen heb je mijn mail, dan stuur ik het wel door...

reageer ff, dankje.