woensdag 5 september 2012

Reacties toegestaan

Sinds een uurtje ofzo heeft u de mogelijkheid te reageren op geplaatste stukken. Nog niet op allemaal, maar daar werk ik aan en dat kost even tijd. Ik had die optie in den beginne uitgezet, omdat ik er wat huiverig voor was. Huiverig voor eventuele reacties en voor de hoeveelheid extra werk die het mogelijk oplevert. Ik heb enige jaren ervaring als forumbeheerder en chat-admin op een geheel ander vlak en als ik zie wat daar al langskwam dan was dat voor mij reden om er niet meer aan te beginnen. Het leidt maar af van waar ik me wél mee bezig wil houden was mijn gedachte.

Waarom ik het nu toch een kans wil geven weet ik niet precies. Ik doe wel vaker dingen zonder dat ik precies weet waarom. Ik hoop dat u zich beschaafd zult uiten, althans binnen zekere grenzen, en mij er niet mee in problemen brengt. Ik was het al wat langer van plan, maar ik kon niet het juiste knopje op blogspot vinden. Ja ja ik ben een kluns met computers. Zoals u ziet heb ik het [...] inmiddels gevonden. En als het me niet bevalt kan ik het dus ook zo weer uit zetten. Vanzelfsprekend gelden er wel enige regels.

Regels:
Er wordt niet op de man gespeeld. Racisme wordt niet getolereerd, evenals seksisme en antisemitisme. Links zijn wat mij betreft toegestaan, maar alleen als duidelijk is waar ze naar verwijzen. Dus óf je geeft aan waar het naar toe leidt óf je geeft de hele link. Het spijt me voor de mensen die een voorkeur hebben voor tiny-url-s. Maar als niet duidelijk is waarnaar verwezen wordt, zou men maar zo op dingen kunnen klikken waar men in het geheel niet terecht wil komen. (ik laat het aan uw eigen fantasie om dat verder in te vullen) En de laatste regel is natuurlijk dat ik beslis.

Er zullen wel wat kinderziektes optreden. Maar dat is normaal. Als ik even de tijd heb komt er wel ergens een disclaimer te staan te samen met de regels en komt er een postje recente reacties ergens.

Veel (lees)plezier,

Fub.

1 opmerking: