donderdag 7 november 2013

Ze gaan met opzet uw kinderen verzuipen

Want ze zijn u zat en ze willen u en uw nageslacht hier niet langer. U moet opdonderen, uitgemoord en uitgeroeid worden, nadat u al uw geld af heeft gestaan aan de toekomstige bewoners van dit land.
Over the top? Niet in Delft:


Er is geen geld meer voor die vieze racistische witte kindertjes van u. Daarom ging er ook al jaren tot tweemaal meer geld naar 'zwarte' scholen. Dat is geen discriminatie en niet racistisch, want u heeft namelijk een erfzonde, u bent altijd en overal en aan van alles en nog wat schuldig. Slavernij, koloniën en uitbuiting om maar wat te noemen, u heeft meer op uw roomblanke Hollandse kerfstok dan u beseft. U bent in en in slecht en daar zult u voor boeten. Tot het einde der tijden, of uw dood.

U bent veel te duur. De meesten van u betalen namelijk belasting en dan komt de staat weer tekort en dan moet de staat de belasting weer verhogen en dan klaagt u daar weer over, terwijl u er in feite zelf schuldig aan bent en dan komt de staat nog meer tekort en moet de belasting weer verhogen, maar deze logica zult u wel niet kunnen volgen, want u bent ook nog eens een domme xenofobe tokkie, een verwerpelijk onmens, die maar niet in wil zien dat u de continuering van de zieligheidsindustrie in gevaar brengt.

Uw kinderen zijn ook veel te duur. Daarom gaan ze nu dan ook eindelijk verzopen worden, een soort van eindoplossing (hoe heette dat ook weer in het Duits?). Bovendien maakt u er veel teveel. U heeft een 'fertility rate' van maar liefst 1.76 en dat overleeft een samenleving niet. U ziet dat het noodzaak is dat u vervangen wordt door Mohammed en Aïsha, en Fatima en Ali. Het is dus in het algemeen belang dat die 'Tante uit Marokko' een beetje geholpen wordt en haar kindertjes wel zwemles krijgen.

Er moet namelijk 140.000 euro bezuinigd worden op het Delftse onderwijs. Dat dat teveel kost komt niet doordat al die zielige kansloze geïmporteerde lieve gekleurde kindertjes praktisch analfabeet zijn en het IQ van hun ouders hebben en tweemaal zoveel kosten dan uw vervelende kroost, die verwende 'vrije' kids die denken dat het normaal is om gemengd te zwemmen. Weet u wel hoe aanstootgevend dat is voor bepaalde bevolkingsgroepen? Beter geven we die van u een ophokuur en gaan we bezig met de overlevingskansen van diegenen die hier de toekomst hebben.

Het is volslagen absurd. Bovenstaande ook. Het is volslagen absurd om in een waterig land als Nederland er niet voor te zorgen dat elk kind kan zwemmen. Ja sommigen leren dat zelf. Ik vond het geweldig met pa of ma mee naar zwemles, vooral met het onderwater zwemmen vond ik het een uitdaging om zo ver mogelijk te komen, watertrappelen haatte ik en probeerde ik me altijd onder uit te sjoemelen. Ik ben opgegroeid met sloten, rivieren en kanalen en later grachten. Met de surfplank op de Wijde-AA en de Beulakerwiede (als ik zeg elke dag bedoel ik ook elke dag, als er ijs lag gingen er ijzers onder) en met de zeilboot en de catamaran op het IJsselmeer. En tot een paar jaar terug een bootverhuurbedrijf in Amsterdam.

Niet kunnende zwemmen zegt U?
Ik ben zelf ooit bijna verzopen. Ik was zo stom in takkeweer niet bij de omgeslagen boot te blijven en naar de kant te zwemmen. Ik was nog een kind. Het was dom. En doodeng. Ik kon goed zwemmen.

Het is ronduit schandalig en amoreel om in dit land niet IEDEREEN fatsoenlijk te leren zwemmen. Als bootverhuurder was ik verplicht tot allerlei veiligheidsmaatregelen en voorzieningen (zwemvesten, reddingsboeien, etc). En terecht.

Het kan best zijn dat het de verantwoordelijkheid van de ouders is, maar niet elke ouder gedraagt zich even verantwoordelijk. Dat is een vervelend feit, maar wel een feit. Omdat er nog al wat, voornamelijk islamitische, ouders zijn die zich überhaupt niet interesseren voor de opvoeding van hun kinderen en soms zelfs de zwemlessen van hun kinderen -meisjes met name- regelrecht tegenwerken. Daarom hoeven de autochtone kinderen nog niet van overheidswege in gevaar gebracht te worden. We hebben wel genoeg betaald zo onderhand. Laat ze zelf maar eens hun verantwoordelijkheid pakken. Als we er dan toch de ouders voor op gaan laten draaien, laat dan diegenen er maar eens voor dokken die in de eerste plaats de gezamenlijke zwemlessen de nek om hebben gedraaid.

Maar waarom in godsnaam (zeg ik niet vaak) bezuinigen op zoiets essentieels als zwemvaardigheid?
Er wordt allerlei onzin op scholen onderwezen tot regelrechte indoctrinatie aan toe. Er wandelt een enorm contingent een goregraaiers rond te parasiteren van uw geld. Er valt toch wel wat anders te bedenken.

Kleine kinderen moeten in de eerste plaats leren niet al te snel dood te gaan. Kijk eerst naar links, dan naar rechts en dan nog een keer naar links, want links is nou eenmaal gevaarlijker en gewelddadig. Bij mediaparken moet je extra uitkijken. Daar zijn zelfs parkeerterreinen al gevaarlijk. Ook bij Stadhouderskades moet je extra op links letten.

Een beetje taal en rekenen is ook wel meegenomen, dan kunnen ze zich namelijk verbaal verweren en zich misschien met enig succes de grijpgrage handen van de roverheid van het lijf afhouden. Seksuele voorlichting is ook wel handig, en zelfverdediging. Als ze sissen, moet je je pepperspray gebruiken. Als ze je hoer noemen, moet je ze taseren.

Maar nee hoor. Het zwemmen voor witten (ik ben er klaar mee, ik zeg gewoon wit ipv autochtoon sinds die zwarte piet discussie, een racist ben ik toch wel) wordt afgeschaft. De omgekeerde apartheid, de omgekeerde discriminatie, het omgekeerde racisme, de omgekeerde logica. Het is het einde van elke rede en redelijkheid. En onrede en onredelijkheid valt niet met rede te bevechten vrees ik. Ja, dat vrees ik. (* lees het sterretje)

Lichamelijke opvoeding (klinkt eng en Orwelliaans, ben ik met u eens, en heette in mijn tijd nog gewoon gym) is geminimaliseerd en nu loopt Nederland vol met obesitasjes. Dat is gegarandeerd duurder dan de lessen die wegbezuinigd zijn. De kosten van het niet kunnende zwemmen in een land dat uit water bestaat durf ik niet te schatten.

Het allerkostbaarste is echter dat u en ik geen onderscheid mogen maken op afkomst, kleur, man/vrouw, religieuze- of seksuele afkeur (tsja, waarom staat daar altijd voor-keur?), maar dat de overheid dat wel met u doet. Ik vind dat Discriminatie moet (kunnen)

Ik kon het niet laten even te googelen op 'lesprogramma's lagere school' en 'lesprogramma's basisonderwijs'
Misschien dat daar op bezuinigd kan worden? 

Lesprogramma Duurzame Energie Verhogen energiebewustzijn van basisschool kinderen
Puur Hoorn lesprogramma voor leerlingen van de basisschool.

Lees het hele bericht op: : http://www.hoornactueel.nl/puur-hoorn-lesprogramma-voor-leerlingen-van-de-basisschool/ | Hoorn Actueel
Puur Hoorn lesprogramma voor leerlingen van de basisschool.

Lees het hele bericht op: : http://www.hoornactueel.nl/puur-hoorn-lesprogramma-voor-leerlingen-van-de-basisschool/ | Hoorn Actueel
Met het lesprogramma wil de gemeente de jongere generatie bewust maken van hun invloed op het klimaat.
Hoorn – Puur Hoorn lesprogramma voor leerlingen van de basisschool. Met het lesprogramma wil de gemeente de jongere generatie bewust maken van hun invloed op het klimaat.

Lees het hele bericht op: : http://www.hoornactueel.nl/puur-hoorn-lesprogramma-voor-leerlingen-van-de-basisschool/ | Hoorn Actueel
Aanvraagformulier lesprogramma ‘Doe meer met afval’

Dat zijn de eerste drie dingetjes die ik tegenkom. Stuk voor stuk compleet en totaal Groen Links in opzet. Hoeveel procent vertegenwoordigt Groen Links eigenlijk?

En voor de goede orde. Mijn laatste ex was van Groen Links en juf op een 100% witte school in de Jordaan. Het minderjarige tuig was zodanig door haar gecorrumpeerd dat als ik het lokaal binnenliep om haar te ontvoeren, ik door allerlei kleine mennekes van rond de 6-7 werd neergeschoten. Als ik dan theatraal neerviel, barstten ze in lachen uit. Ze waren namelijk onvoorwaardelijk trouw aan de juf. Denk daar maar eens over na.



PS. Mijn excuus voor het woordje roomblank en wit enzo. Ik ben absoluut niet van het indelen in kleuren. Wat mij betreft is een mens een mens ongeacht wat dan ook en kan ook een ieder hier wonen, meedoen, en zelfs in uitzonderlijke gevallen het Nederlands staatsburgerschap verwerven, maar dan moet er wel aan bepaalde basis-eisen/voorwaarden-vooraf voldaan zijn. Maar dat is een andere discussie.

*The Suicide of Reason: Why the West is losing
Blind Faiths By Ayaan Hirsi Ali


Gepubliceerd bij E.J. Bron

1 opmerking:

  1. Ik heb meteen een mail gemaakt naar het MDI. Dat zouden er misschien meer moeten doen:


    Beste medewerkers MDI,

    Vol afschuw zag ik op internet een bericht dat men in Delft voornemens is om schoolzwemmen alleen voor allochtonen kinderen beschikbaar te gaan stellen. Bron: http://www.nieuws.nl/algemeen/20131106/Schoolzwemmen-in-Delft-alleen-voor-allochtonen.

    Ik vind het uitermate discriminerend dat op deze manier autochtone kinderen waarvan de ouders weinig geld hebben, de kans wordt onthouden om zwemmen te leren. Hier wordt een onderscheid gemaakt tussen rassen hetgeen ontoelaatbaar is. Zwemmen moet er voor alle kinderen zijn, ongeacht welke kleur ze hebben.

    Ik zag dat de MDI op haar website n.a.v uitspraken van Geert Wilders de mensen adviseert om aangifte te gaan doen bij de plaatselijke politie omdat het geen uitlatingen op internet zijn.

    Ik ga ervan uit dat de MDI in dit geval ook bereid is om de mensen via haar website te adviseren om hiervan aangifte te doen bij de plaatselijke politie. Veel mensen gaan er namelijk van uit dat ook discriminatie welke NIET via internet wordt geuit bij jullie moet worden gemeld.

    Bedankt alvast dat jullie tenminste GEEN onderscheid maken tussen rassen. Daarom zullen jullie in dit geval vast ook bereid zijn om een bericht op jullie website maken om aangifte te doen tegen deze ontoelaatbare discriminatie door de gemeente Delft !

    Indien u niet het voornemen heeft om deze discriminatie aan de kaak te stellen via uw website zou ik graag schriftelijk een antwoord willen krijgen waarom niet. Zo kan ik dat namelijk via de social media delen aan alle mensen die deze discriminatie ook ontoelaatbaar vinden.

    BeantwoordenVerwijderen