woensdag 3 april 2013

En dan nog dit

-
De reden dat ik dit hier zet, is omdat ik weet dat een paar Amsterdammers mijn blog lezen -be they Norwegian, English, or whatever- En ook omdat ik dan een linkje bij de hand heb dat ik morgenavond in de kroeg even kan laten zien. Amsterdam Post staat niet onder hun favorieten, maar ik wel. Let's get the Bastard who did this. Doneren kunt u ook via de link naar Amsterdam Post.

Ik heb geen huisdieren meer. Ik vind dat niet lief op 3 en 4 hoog. Dat is de simpele reden. Maar als ik dus morgenavond de kroeg binnenstrompel, komt er ene 'Mjud' (dat betekent 'bier' in het Noors, topnaam wmb om je hond te roepen) op me afgerend voor ik binnen ben, die probeert dan al jankend mijn 'hoodie' (jaja) van me te verwijderen door die via mijn linkermouw uit mijn daarover gedragen spijkerjackie te trekken. Daarna word ik afgelebberd. Dan pas geef ik de eigenaar een hand, maar gelukkig staat tegen die tijd wel mijn bier klaar. ;)

Spread the word my friends. Volgende keer gaan we imam's jagen die haatteksten voordragen, ok.

Meer info hier:
ernstig vermagerd hondje gevonden, AT5
het gaat al iets beter volgens AT5, AT5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten