woensdag 12 december 2012

Cartoons

Cartoons gaan dus vanaf nu ergens een hoekje krijgen op dit blog. Ik vind het overigens absurd dat als je bijvoorbeeld een zoekfunctie inschakelt dat er dan staat 'deze blog', en dat kan ik niet aanpassen. Maar dat geheel terzijde, het klinkt mij in de oren als die meisje en dat mocro. Maar ik wil geen taalnazi zijn. Cartoons dus. Er zijn er al een aantal de revu gepasseerd, meestal als header bij een praatje, maar vanaf nu komen ze ergens zelfstandig te staan. De precieze invulling en locatie laat nog wel even op zich wachten. Ik was weer een paar dagen redelijk actief en dergelijke periodes wisselen zich altijd af met periodes van grote inertie. Zo gaat het nou eenmaal.

Waarom dan deze post? Omdat het dan veel makkelijker ergens weg te zetten is, als ik eenmaal een eigen verwijsbaar linkje gemaakt heb door iets op de hoofdpagina te zetten. Dan kan ik er nog alle kanten mee uit. Dat is nou eenmaal de beperking van blogspot. En soms staan er dus om die reden dingen op de hoofdpagina, die ik liever gelijk ergens anders gezet had...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten