dinsdag 4 december 2012

Dit is het land, Mijn land


Dit is het land waar koeien in de wei stonden toen ik opgroeide.
In dit land hielp ik de boer met melken, met de hand. 
In dit land sprong ik in de sloten en schaatste op de vaarten en later de grachten.
Dit is het land waar datzelfde mooie gras groeit waar ik als jochie op voetbalde bij WVF, Westenholte Voorst Frankhuis. Die laatsten dat waren kampers, eng joh.
Dit is het land waar ik op datzelfde gras wat later, maar dan een eindje verderop, hockey speelde bij ZMHC, de Zwolsche Mixed Hockey Club. Mixed, jawel. Dat staat voor mannen èn vrouwen.
Dit is het land waar ik uit bomen viel en verstoppertje speelde.
Dit is het land waar ik aan het touwtje uit de brievenbus trok om de deur te openen en indien dat vergeten was via de achterdeur naar binnenliep.
Dit is het land van mijn eerste Liefde.
Dit is het land van mijn ouders, kinderen heb ik niet.

Dit is het land waar rivieren traag stromen, tussen uiterwaarden en knotwilgen.
Dit is het land van grote wetenschappers en schrijvers.
Dit is het tolerante land dat Spinoza binnenliet en de Hugenoten.
Dit is ook het land van de grachten en de Heerenhuizen.
Dit is het land met de mooiste middeleeuwse steden ter wereld.
Dit land hebben wij ontvochten aan de zee.
Dit is het land dat niet bestond.
Dit land hebben wij zelf gemaakt.
Dit land is van ons.

Dit is het land dat tachtig jaar vocht tegen een tiende penning opgelegd door een vreemde mogendheid, die een dwingende religie op wou leggen.

Dit is mijn land.

Maar..

Dit is ook het land waar je 's morgens de deur uitgaat om als vrijwilliger grensrechter te zijn om zodoende een potje voetbal mogelijk te maken voor een stel jongeren en dan niet meer thuiskomt.
Dag mama, dag papa, dag kinderen.
Dit is ook het land waar toeschouwers een bejaarde kapot trappen vanwege het varkensvlees op zijn broodje.
Dit is ook het land waar leraren niet meer lesgeven over de tweede wereldoorlog, omdat de holocaust nogal gevoelig ligt bij sommige anti-semitische leerlingen.
Dit is het land waar (weerom) Joden en Homo's worden aangevallen om wie ze zijn.
Dit is het land waar vrouwen verkracht worden in zwembaden als ze niet gekleed zijn in een boerkini en/of afgescheiden zijn door middel van landbouwplastic.
Dit is het land waar je niet mag weten dat het gaat om gewelddadige allochtonen. Bij Volkert, Tristan en Jasper hoorden we meteen: Het gaat om een blanke....
Dit is het land waar een moordenaar op een scooter vrijkomt door er op te wijzen dat niet duidelijk is wie het gestolen voertuig bestuurde.
Dit is het land waar ook niet duidelijk zal zijn wie de grensrechter doodschopte en er dus niemand gestraft zal worden.
Dit is het land waar je een cabaretiere dood kan rijden na door rood gereden te zijn, je nummerbord verliezen en alsnog vrijgesproken kan worden omdat je je 'schaamt' volgens je advocaat, de dader doesn't give a shit.
Dit is het land waar we een opéénvolging van ellende incidenten noemen.
Dit is het land waar we de daders van deze voortdurende racistische oorlog tegen de oorspronkelijke bewoners kickboks lessen geven om zichzelf te leren beheersen. En om effectiever de sukkels onder de knoet te brengen, maar dat wordt er niet bij verteld.
Dit is het land waar de helft van de bevolking dat wel best vindt. Geïndoctrineerd als de schapen zijn.
Dit is het land waar zij die de mogelijkheid hadden gevlucht zijn uit de gecreëerde ghetto's, de rest achterlatend om ten onder te gaan.
Dit is het land waar een bevolking opgeofferd wordt aan een genocidaal multicultureel experiment.

Ik ben werkelijk sprakeloos. Waar is dit begonnen, en belangrijker wanneer houdt dit op? Ik vrees van niet. Dit is slechts het begin. In #PenW werden de minderjarige jihadistische slachters kinderen en 'spelertjes' genoemd. Alles om maar de achterban van een zekere partij niet voor het hoofd te stoten. Het was verdomme een geweldadige roedel islamitische jihadi-s !

Dit is het land dat tijdens mijn leven het hoofd gebogen heeft voor de gewelddadige Islam.
Dit is het land waar ik gerust voor wil sterven en dit niet zonder verzet zal laten gebeuren,
Want;
Dit. Land. Is. Mijn. Land.

Als U aangevallen wordt, en dat wordt U, dan zit er maar één ding op. Zelfverdediging. Te wapen !

Elke media die niet zegt dat het marokkanen waren heb ik maar weggelaten, heul veul dus.
Elsevier noemt het beestje wel bij de marokkaanse naam
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/356242/B1-Nieuw-Sloten-liet-spoor-van-bedreigingen-en-geweld-na.htm
En dit is hoe onze geïmporteerde verrijkers denken over het in koelen bloede vermoorden van een ongelovige
http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
Het was een racistische moord
http://ejbron.wordpress.com/2012/12/04/het-was-een-racistische-moord/
Oplossingen?
http://www.dagelijksestandaard.nl/2012/12/prioriteiten#.UL2B2h0qzJ8.twitter
En nog wat meer van Marokko.Nl ofzo;
http://www.dagelijksestandaard.nl/2012/05/bij-ons-op-marokkonl 
De oom van de dader
http://partyflock.nl/topic/1056178:Trainer_Mourad_Dardak_van_Sporting_Maroc_voor_vijf_jaar_geschorst.html 


Het rijtje mogelijke daders:
Soufyan Babou
Daveryon Blasse
Yassin Dardak
Danny Faber
Fady Fayed
Rheza Firmansyah
Ismael Ikhouane
Demian Jibodh
Othman Karimi
Serkan Kiran
Wouter Mirck
Younes Roubion
Mandeep Singh
Terrence Stuurop
Kemal Arif Tasli

Meer leesvoer
http://www.amsterdampost.nl/belhamels-zo-ziet-dat-er-dus-uit/
http://www.amsterdampost.nl/minister-schippers-kletst-uit-haar-nek-en-liegt-u-voor/
http://www.amsterdampost.nl/kan-wel-op-het-dak-gaan-zitten/

Drie spelers van het team van de Amsterdamse voetbalclub Nieuw Sloten dat betrokken was bij de dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen, mochten niet op het veld staan.
http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2013/3/Verdachten-dood-grensrechter-mochten-niet-voetballen-1194820W/?utm_source=NRC&utm_medium=twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten