zondag 30 december 2012

French government cuts immigrants welfare by 83%

It seems that migration policies of a leading country in Europe, France, are seriously changing. The country is no longer able to hold back the crowd of migrants, many of whom do not want to integrate into the social and economic life of their new home country. The upcoming radical changes for migrants were announced by French Interior Minister Manuel Valls.


Dat zou wat zijn zeg. Onder het stukje bezuinigen bepleit ik iets in die richting, heel wat minder streng dan het er hier staat. En het sluit ook mooi aan bij mijn stukje van een paar dagen geleden over Jiziya, en dat we onze eigen ondergang betalen.  Maar met de over-islamofiele Hollande daar aan de macht klinkt het me vrij onwaarschijnlijk. De man heeft op dag één dat die in het Elysee kwam varkensvlees verbannen. Tegen de 90% van alle stemmende moslims heeft op hem gestemd bij de laatste verkiezingen, die die zonder hun steun met zekerheid verloren had. Wishfull thinking tot ik het door een andere bron bevestigd zie. Maar dat het mede een financiële oorlog is lijkt me evident.

Origineel artikel hier bij EUTimes
Via Tundra Tabloids hier
Via Bare Naked Islam hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten