maandag 31 december 2012

Gelukkig nieuwjaar

Allereerst mijn dank aan iedereen die mijn gebazel leest. En de beste wensen, gezondheid, rijkdom, een lang leven, seksendruksenrokenrolenzo. Zweer geen dingen af die ik nooit gedaan heb en doe geen dingen die ik wel gedaan heb. Of doe ook eigenlijk maar wel, maar dan sta ik niet voor de gevolgen in.

Als je dan toch vuurpijlen op je buren schiet doe het dan aub een beetje gericht. Mik op het enige open streepje in haar burka, jij vuile wellusteling. Laat je fikken niet affikken, zorg dat je morgen nog vingers hebt. Een op afstand bestuurbare detonator  kost je echt niet de wereld, vraag anders gewoon uw moskeegaande  lieftallige sinds pas aangetrouwde achterneef  van de buren. Dat is tenslotte een kennis-migrant dus die kan u dat vast wel uitleggen cq. verschaffen.

Ook in 2013 zal de islam weer het meeste vuurwerk leveren.
Dan kan ik 3 bier omlazeren, een filter vol met koffiedik en een glazen bol doorslikken, maar de voorspelling staat ook zonder dat. Daarvoor hoef ik geen theeblaadjes in een bepaald patroon te poepen.

Ik zie mezelf bij mijn opa en oma op de bank zitten, maar dat zal ik u besparen of laters verhalen. De liefste mensen die ik ooit gekend heb, maar dat zal voor de meeste kleinkinderen gelden als het goed is. Mijn eerste oudejaarsconference. Van Wim Kan in 73 tijdens de olie-crisis. Met de kennis van nu, Eurabië en Olie voor immigratie is het een tijdsbeeld dat ook nu nog zeer actueel is.




in 2013 is de olieboycot veertig jaar geleden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten