vrijdag 2 augustus 2013

Zondag, de heiligste dag

Uit de comments van het blog van Monique Samuel, uit het volgende stuk, uitleg van der gedrag bij Knevel en Van den Brink. Een repliek Waarom ze deed wat ze deed en zal doen wat ze doet:
Ik gun het jou, en Moge Allah jou het beste geven. verder hoop ik dat je aanstaande zondag ook meedoet, Leylat el Kadr (De dag dat de Koran op aarde kwam) Heiligste dag, 
Het is mijns inziens sowieso dubieus om dit comment als zijnde 'steunbetuiging' op je blog te plaatsen (daar kom ik zo nog wel op terug en hebben anderen al geduid), maar dat van die zondag wist ik niet en heb ik ook nergens gelezen en ik lees me daar wat af zeg. Totdat ik dus dit stukje las net.

US to temporarily shut down embassies around the world Sunday amid security concerns

Nu snap ik die zondag in ene. Maar in het stukje  op Foxnews dat ik las dat de amerikanen uit voorzorg alles platleggen, las ik nergens de reden. Is het toch nog handig die comments bij Monique Samuel. Kan ik tenminste even één en één is twee doen. Dankjewel.

Meer idioterie uit hetzelfde comment dat door Samuel uitgelegd wordt als steunbetuiging: 
Ik snap dat jij geen moslim bent. Maar een goede non-moslim, is beter dan een moslim die bewust zondes pleegt,
Ik denk dat ze met haar seksuele voorkeur dan wel geramd zit bij deze inzender.
Terwijl generaal Al-Sissi bewerkte en valse beelden laat zien bij de NOS. Ik kan uren schelden, maar ook voor hem hoop ik In sha’Allah dat hij de wapens neerlegt, en de Shari3a toepast, ik hoop dat Morsi een kans krijgt.
Als dat de steunbetuigingen zijn, dan wil ik de bedreigingen wel eens zien.

Zelf nalezen?
Het is de onderste en langste steunbetuiging van de acht die ze publiceert van de honderden die ze zegt ontvangen te hebben.