maandag 7 oktober 2013

Deporting Millions Of Muslims May Be Necessary - Geert Wilders

Filmpje uit 2011.
-

Ja ik ben ook wel eens voor remigratie. Daar mag je wat mij betreft van alles van vinden zolang ik ook mag vinden wat ik er van vind. Wilders neemt deze woorden niet in zijn mond hoor. Dat ligt aan de titelgever van het filmpje. Die roept ook maar wat.

Ik hintte van de week naar 'moslims-islam':
Ik geloof heel niet in het imaginaire onderscheid tussen een gematigde en een extreme islam, dat is slechts bedacht om maar niet de gehele islam in een kwaad daglicht te hoeven stellen. Een gutmensch-fabeltje. Net zo min dat ik geloof in het dwangmatig gemaakte onderscheid tussen islam en ‘moslims’. “De ideologie kan wel fout zijn en de mensen niet.” Het is een kunstmatig onderscheid om maar niet voor de rechter gedaagd te worden.
Het is dat onderscheid, tussen de ideologie en de mensen, wat Wilders probeert te handhaven, ook in dit filmpje waar afgelopen week een aantal maal naar verwezen werd.

Ik wil niet met mijn blote voeten in een bak met 100 slangen staan waarvan er 5 aantoonbaar giftig zijn, en er 50 het een goed idee vinden mij dan maar te vergiftigen.  Die Wilders heeft het telkenmale in zijn filmpje over 30% extremisten. In de Volkskrant staat gewoon 75% hoor: "Het nieuwste onderzoek toont aan dat driekwart van de Nederlandse moslims de jihadische Syrië-gangers helden vindt, Volkskrant 28 mei."

Ook daar staat het. Maar er wordt maar weggekeken en ontkent. 

Als ik vandaag een uurtje de krant (het internet) opensla dan lees ik dit:
Vrouw mishandeld door zes mannen
Scootertuig rijdt vrouw in coma
Poolcentrum dicht na grote knokpartij
Recherche dringend op zoek naar getuigen driedubbele straatroof De Clercqstraat

Voor de rest hebben we natuurlijk géén Marokkanenprobleem 

Ook internationaal gezien is er niks aan de hand.

En de afgelopen week was er ook níet -zoals elke week- weer een grote jihadistische moordpartij op ongelovigen. Een opgeblazen kerk in Pakistan, een moskee -van een blijkbaar concurrerende stroming- in Irak, een slaapzaal met de studenten er nog in in Nigeria (met als enige reden dat ze het waagden om te studeren), en last but not least een winkelcentrum in Kenia, waar de moslims van de niet-moslims werden gescheiden en de laatsten gedood. Deathcount 500+ en dan viel Syrië een beetje weg tegen de achtergrond van dit nieuws deze week, maar daar zal den islamiet zich ook niet ingehouden hebben.

Ik weet niet hoe duidelijk ik het moet zeggen. Het lijkt mij meer dan duidelijk. Er is een oorlog gaande, een grote en een kleine, een bovengrondse en een ondergrondse. Een politieke, een ideologische, een economische en zeer zeker ook een demografische. Het is oorlog op alle fronten. 

En we zijn volslagen weerloos. Dat zijn we niet, maar zo gedragen we ons wel. Er valt genoeg te doen tegen het ondemocratische en corporatistische fascisme van de EU en diens stormtroepen van de islam. 

1 opmerking:

  1. Maar WAT gaan we hieraan doen?
    Ik volg velen die met prachtige woorden kunnen omschrijven wat er allemaal mis is met 'onze' houding/instelling. En wat het grote probleem is weten de meesten ondertussen ook wel.
    Toch blijft voor mij de vraag wat ik actief kan doen om onze wereld of ons land te verbeteren..
    Waar ik bang voor ben is dat zodra we gericht in oplossingen gaan denken, dat we snel in de problemen zullen komen met onze 'tolerante' overheid.
    Alle tips welkom!

    Robin Hood

    BeantwoordenVerwijderen